Therese

Therese
Man måste ju självklart börja en blog med en bild på sig själv, ;D. Ja det här är jag. Therese.

Idag har vart en tuff dag, jobbade från 11-21.15. Tiden gick väl iofs ganska fort eftersom att man hela tiden hade någonting att göra, helt sjukt. Alla bara sliter och drar i en. Som rena djungeln, verkligen. Som tur var jobbade Malin idag. :) och henns syrra, hon var trevlig :) Jag och Malin var väl inte fullt så seriösa hela tiden, men det gör inget, det var det ingen som märkte. ;D
Snacka om att vara helt slut när jag kom hem från jobbet, gjorde mig en fruktsallad och satte mig här, somnade nästan faktiskt.
Sen höll pojken på och var dum mot mig, jag blev faktiskt ledsen hör du det? :(
Det är julaftorn på Söndag och jag har inte köpt en enda julklapp, Illa Therese illa. visserligen vet jag vad jag ska köpa ;D Nej nu ska jag ta mig en varm och skön dusch. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback