Back on track

Men tja

Nej nu får jag ta och ge mig, det var ju sjukt längesen jag skrev i den här. Jag som brukar vara så bra på att skriva, men det känns lite som att det inte direkt är någon som är intresserad av vad jag har att skriva. Vilket kanske är bra för då slipper ju en massa veta en massa onödigt om mig ;D

Just nu så är jag lite små irriterad på att solen kryper fram mot kvällen, vad är det för fasoner? Vägra bara lysa på dagen när den borde.

Jag, Hanna och Josefin var i Hammarbysjöstad idag för att bekanta oss lite med stället, vi ska mänligen göra ett sjukt stort arbete om en förort? ( inte för att hammarby sjöstad är en förort, men enligt lärarna är den det? )
 Så vi valde iaf Hammarby och det var ju rätt fint där ;D vi lär spendera en sjukt massa tid där, så vi hoppas på bättre väder när vi ska dit nästa gång

.image11

Hur som helst så känns det iaf som att mitt liv är back on track. Jag börjar äntligen inse vad jag vill med livet och hur jag vill ha det, sakta men säkert börjar allt bli stabilt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback