A little bit of love

Så har jag jobbat ännu en dag, idag ringde vi till dem som de kallar "kalla kunder" och det stämde riktigt äckligt bra. Det var hur svårt som helst att sälja, de flesta slängde på innan de ens hört vad man hade att säga, det är nu de där bra sidorna med att vara telefonförsäljare kommer fram.

Idag känner jag mig inte alldeles kall som jag brukar, utan jag känner mig varm och känslosam, det känns faktiskt riktigt bra. Jag avskyr inte heller killar idag, vilket är en jävla vändning.
Jag känner mig helt enkelt kär i allihopa. Helt underbart. Så här vill jag jämt ha de, och imorgon, Då tänkte jag inte gå till skolan ;)

Nu tänkte jag säga något som jag inte sagt på länge, men ni där ute som faktiskt har en pojk eller flickvän, ta vare på varandra, pyssla om varandra, ge varandra kärlek och ta för i helvete inte varandra för givet!

Puss och kram / ThereseLo

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback