Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Nejmen vad skönt nu har allting ordnat sig så det finns fortfarande hopp kvar. image158Nu är jag faktiskt taggad tillochmed, sitter här iklädd min klänning och bara väntar på att tiden ska gå så att jag får göra iordning mig och åka härifrån. Snart så snart så.

Nyårsklänningen,
Kanske inte världens bästa bild, men ändå.

;)

Vi ska tydligen äta Oxfilé provencale, gott tänker ni va? Synd att jag vägrar äta sådant kött då, är ungefär som att äta på en levande oxe..


Gott nytt år från mig! // ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din klännig? sjukt fin :)

2008-01-01 @ 20:04:50
Postat av: Therese Lo

Den är köpt på H&M :)

Postat av: J

hur var det inte mycket uppdaterat

2008-02-01 @ 12:40:42
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback