Helgens händelser.


Jaha helgen har ännu en gång passerat och jag har vart urusel på att uppdatera bloggen, har faktiskt inte haft lust. Överlag har min helg varit bra och jävligt händelserik.
Fredagen började i trötthetens tecken och jag planerade att enbart sitta hemma med mina föräldrar och tare lugnt, men icke. Efter idol drog vi ner till Falken, lokala krogen i huddinge. Väl där så träffade vi en massa trevligt folk vi känner och kvällen flöt på bra. Däremot så var det en äcklig gubbe som satt och spanade in oss heeela tiden, trots en massa hot av våra vänner så slutade inte den där jävla gubben glo. Vilket jävla äckel.
Sen fick jag se en tatuering, en kille som har tatuerat in Falken, Fredag Lördag på ena skinkan? Jaha ja, varför i helvete gör man något sådant?

Sedan fick falken celebert besök. Adam, Patrik och negativa Martin anlände. Efter stänging drog vi vidare hem till Patrik där Guitar Hero väntade för killarna, mycket trevligt.

På lördagen var det en planerad utgång som självklart blev av. Tanken var att vi skulle prova Berzelii för första gången, man måste ju pröva allting en gång. Så runt sisådär klockan 22 gled jag och Josefin in genom dörrarna till Berzelii. Väl inne upptäckte vi att det var halva priset i baren och att det innebar att en tequila kostade enbart 35 kronor. Halleluljah!
 Så några tequila och en redbull vodka snare så insåg både jag och Josefin att det kanske var dags att sluta dricka med tanke på att nästan ingen av oss knappt kunde stå på benen. Väl där träffade vi två killar, som sedan visade sig vara Hannas simmarkompisar, vad är oddsen liksom? 
Efter Berzelii vinglade vi vidare till goa Hirschen,vid centralen orkade vi inte gå längre och tog en taxi för resten av vägen, sådär lagom nödvändigt. 
På hirschen tycktes hela Huddinge ha klassträff, vilket var sådär trevligt. Men trevliga Malin var där och höjde stämningen. Vi träffade som vanligt trevligt och mycket konstigt folk på Hirschen. Däremot är det fortfarande pinsamt att personalen känner igen oss. Framåt småtimmarna slog vakten mig lite skämstamt i huvudet och sa
- Gå hem nu!
Haha, det här är illa. Vi tänkte inte gå hem
Snälla Patrik kom sedan och hämtade oss och väl hemma deckade jag i sängen direkt.
På morgonen kom pappa in i mitt rum för att hämta den bärbara datorn, han väcker mig med orden
- Jasså, du gör som folk på film du, sover med sminket på?
Haha, ibland får han till det.

Nu väntar två veckor av nästan enbart ledighet, hur skönt känns inte det? ;)

// ThereseLo


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback