Krogbesök, krogbesök, krogbesök.

Så var helgen över ännu en gång, och det känns för en gångs skull riktigt skönt. Jag känner för att aldrig mer gå ut på krogen, är så sjukt trött i hela jävla kroppen. Det är då jag kommer på jag har en massa vänner som fyller år i veckan, så jag måste gå ut!

Helgen har iaf vart en hel dimma, båda kvällarna hamnade jag på Hirschen. Jag ska ju inte klaga för jag har haft kul och så men nu såhär i efterhand är jag så trött på det.
I fredags var jag ute med sabina, renee och hennes vänner. När vi väl kom tll hirschen, så kom vi för tidigt. det hade varit julbord och det var bara en massa gamlingar där, men dem försvann sen och hirschen blev sitt vanliga jag. Jag roade mig med att ragga upp en kille åt Sabina som hon tyckte var snygg, sen hånglade de i princip hela kvällen, vilken jävla matchmaker jag är. Sen höll jag på att få hennes ragg utslängd, vilket kanske inte hade vart så bra. Däremot så är jag för kräsen för krogragg, lite trist men bra ändå. Jag fick iaf en trevlig puss precis när jag skulle gå.

Lördagen var som sagt också på Hirschen, men först var vi på Clara. Mille fyllde hela 18 år och hon ville gå dit så vi  hängde självklart på, Grattis på Mille. Efter en stund på Claras som jag förresten har förutfattade meningar om så drog vi alltså till hirschen. Väl där var stämningen som den borde, och de flestas humör verkade vara på topp, speciellt Hannas som var uppe i skyn.
Hanna försvann sedan till sina simmarkompisar som var någonstans i lokalen och jag och Josefin minglade med fotograferna.
Henke och hans vänner kom förbi, Henke gjorde ett chockerande uttalande, han hade läst heeeela min blogg för ett par dagar sedan. Stackars  kille, trist för han.
Sedan runt stängning så drog vi till donken med Henke med vänner, och sen var det bara hemfärd kvar.

Helgen har varit laddad med intriger, som den alltid är och jag irriterar mig lite på att för att de flesta ska kunna ha riktigt kul så måste de ha en flört där, usch usch.
Sedan irriterar jag mig sjukt på alla svåra killar. Dels för att de är svåra, dels för att jag vill ha dem!

Kramar / ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback