Religion, religion, religion.

Jag tror inte att det finns någon som är intresserad utav det jag tänker skriva nu, men jag tänker skriva det iaf.
Här halvligger jag och pluggar i soffan, just nu har jag en paus, Imorgon har vi det sista provet det här året så det känns som om att jag måste göra det här bra. Provet är i religion, i Buddhism och Hinduism. Än så länge har jag hunnit läsa 30 sidor om hindusim och ska även läsa 30 sidor om Buddhism alldeles snart.
Jag måste ju få säga att Hinduism verkar rätt logiskt, om jag ska tro på någonting tror jag hellre på den hinduistiska tron än den kristna. helt klart. Återfödelse och karma, båda två är ju helt logiskt. Nej, nu ska jag sluta tråka ut er och tråka ut mig själv istället med lite mer religion, Sköt om er.

puss hej // ThereseLo

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback