nyår :)

hallu, :) ett tag sen jag skrev. Så vad har hänt på senaste? Jag och pojken skulle ha vart ifrån varandra, men det sket sig, han stod utanför min dörr helt plöstsligt ;D
Sen vare ju nyår igår ja :), det var väl helt okej, jag tycker om Jossan. Hon var hemma hos mig och åt och så med familj och vänner, sen sjöng vi singstar :)
toss och jag :)

Sedan blidde det fest :) Först åkte vi och träffa sötnöten Renee, sen bar det av till Segeltorp igen. Uppstod lite problem under festen, men dom försökte muntra upp mig och det gick alldeles utmärkt, jocke försökte bota mina sorger med choklassås och potatisgratäng, ;D Haha. Sedan la han in en rejäl stöt på Madde och det fick mig att le ännu mer. Jossan fick jag krama på så henne tycker jag om :) Lite småirriterande att jossan och Ted ska vara så himla söta tillsammans, som socker, får nästan hål i tänderna. ;D Renee och Jojjo ligger ju på samma nivå där, ajaj. Jobbigt att fira nyår tillsammans med dom men jag överlevde och fick tom en och en annan puss av renee och jossi på tolvslaget :)
Synd bara att det sägs att så man spenderar sin nyårsafton så kommer resten av ditt år se ut, för då lär jag bli ganska ensam .. =//
AJja gott nytt för fan :)

nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback