Lycka?

image24image23

Tjuhu!

Så nu verkar det som att sommaren äntligen, äntligen är här!! Självklart har det hänt något konstigt, ja mitt i den här hettan har jag gått och dragit på mig en förkylning? Det är ju för fan makalöst, det blir ju inte bättre av att veta att jag sitter på playan om bara ett par dagar, ska jag verkligen behöva vara sjuk då?

Det känns lite som om att mitt huvud håller på att explodera, jag vet inte om det beror på den kraftiga huvudvärken jag har eller om det faktiskt beror på att jag har så jävla mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Så mycket saker som jag drar på mig som bara komplicerar allting för mig själv, undrar varför jag alltid gör så? Jaja, det löser sig det gör det alltid.

Nu längtar jag bort bort bort, långtifrån allt, ta mig härifrån och låt mig ta Josefin med mig, sen är lyckan gjord!

Pussar och kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tussa då :) Jag vill inte att du ska åka till bulgi utan mig men när du kommer hem ska vi ha super duper kul!!!
Ps. Bli frisk någon gång!

2007-06-08 @ 00:44:59
Postat av: Robin

Krya på dig :)
Trevligt att någon har semester iallafall andra måste ju jobba :(

2007-06-08 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback