ThereseLo.

image33


Och så var det Fredag med all sin ära!, oj så otroligt roligt. Känns inte direkt som om att det spelar någon roll eftersom att jag ändå har sommarlov. Men det är iaf Fredag. Idag var det sista dagen jag jobbade på mina 2 veckor, känns otroligt befriande, nu ska jag hoppa på mina pass varannan helg istället.

Idag var det en gubbe, en kund alltså som så åt mig att han älskade mig, haha det var lite roligt, man visste inte riktigt hur man skulle ta det för han var lite skum.
Något jag inte riktigt vet hur jag ska hantera är när folk köper porrfilmer, det är liksom gubbar som kommer in och köper sig en porrfilm, bra då vet jag vad du ska göra ikväll liksom =p Det värsta är ju att jag måste ju springa iväg och hämta de där jävla knullrullarna, så om de skäms över dem så lär det blir rätt jobbigt för dem med. man får väl ta det med en nypa salt och tänka att det är alldeles naturligt, men jag måste ju få säga att det känns lite halvskumt och lite små pedofil varning när gubbar kommer in och köper porr, men så behöver det ju absolut inte vara. det kanske bara är han och frugan som tänkte ha en mys stund, det går väl bra och är fullt normalt så länge det inte är mina föräldrar så. Jaha så vad har jag med att säga då? Med tanke på ämnet så ja, knulla försiktigt, använd kondom!, det är det alltid värt att påminna folk om.

There can be miracles, if you believe.


// Puss och kram // ThereseLo

Kommentarer
Postat av: .

hur fick du jobbet på statoil? och behöver man inte ha körkort för att få jobba där? och vad är åldersgränsen?

2007-07-03 @ 15:21:57
Postat av: ThereseLo

Jag fick jobbet mest genom en vän. Nej man behöver inte ha körkort, men det underlättar. Åldersgränsen är 18. :)

2007-07-04 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback