Upp och ner. ner och upp, grisen gal i granens topp.

Hallu!
Jag är livrädd för imorgon. =S alla har varnat mig idag på jobbet om att imorgon är den värsta dagen på hela året. Alla ska till sina landställen och iväg innan midsommar så det ska tydligen vara helt kaos på staoil, och jag är verkligen inte hundra på kassan heller så jag undrar verkligen hur det här ska gå. =S  man får väl hoppas på det bästa =)

Sen så känns allting upp och ner igen =S Vettefan vad jag ska ta mig till, jag vet ju precis innerst inne vad jag måste göra, men allting känns bara så svårt =/  man får väl hoppas att det också ordnar sig =/

Puss och kram / Therese

Kommentarer
Postat av: Robin

Det går bra ska du se gumman :)

2007-06-20 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback