Allting är upside down?

Hej hallå där =)

Grejen är såhär att allting känns bara så otroligt fel, det spelar ingen roll i vad jag tar som exempel. Allting känns bara helt fel, helt upp och ner. FOlk bara gör slut och bråkar hit och dit. Jag hänger inte med i skolan, ena stunden ska vi göra det där, ena stunden ska vi göra något annat. Jag förstår inte. Är det jag som har gått och blivit konstig - are? eller är allting bara upp och ner? Jag har svårt att förstå alltså.
Det är bara så jävla mycket som händer just nu alltså.

Så sen allt det här med kärleken då, man skulle väl kunna tro att jag skulle vara devestated, men jag är faktiskt inte det. Jag har väntat så himla länge på det här så jag känner mig liksom beredd. Det som känns skönt är att nu är det verkligen slut. Jag slipper tänka på konsekvenserna av allt jag gör, han har ändå inte med något av det att göra. Känns bara så jävla skönt att allt är klart nu, finns ingen osäkerhet i det här inte. Nu är det tamefan slut på riktigt, det var något jag lovade mig själv. Att den här gången skulle vara den sista, och det ska jag tamefan hålla.

MVH / Therese


Kommentarer
Postat av: Josefinis

Jag håller med dig om att allting är upp och ner! Vad har hänt med världen?
Tur att vi har varandra iaf :)

2007-05-30 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback