Allt det där jävla tjatet.

Varför ska alltid mammor lägga sig i barnens beslut? Kom igen, du behöver inte tjata, det spelar ingen roll vad du säger eftersom att jag förmodligen tycker på ett visst vis, och då gör jag väl fan precis som jag vill? inte på ditt sätt? Visst du får gärna lägga fram din åsikt en gång så att jag får ta del av den, men snälla bespara mig tjatet. Det kommer ändå bara leda till att jag blir irriterad, ditt humör blir säkert inte bättre heller, så gör oss båda en tjänst, håll bara mun, okej?

Igår blev en lugn kväll, jag agerade tredje hjulet, alltid lika kul.
Nejmen jag ska inte överdriva, Ted och Josefin är rätt lätta att umgås med eftersom att de inte klänger på varandra hela tiden. Vi hyrde iaf en skräckfilm tillsammans som hette Dead Silence. en rätt obehaglig film faktiskt. Handlar om dockor och en spöktant som mördar folk. Som tur var fick jag skjuts hem sen av pappa som den bortskämda snorungen jag är, hade nog inte vågat ta mig hem på egen hand. Jag ska iaf hålla mig långt bort ifrån marinettdocker nu, det kan du ju räkna med.

Fick en knäpp idag och svängde förbi frisören, blidde en vanlig hederlig lugg. Like it? You decide


// ThereseLo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback