Christmas vibes.

Så har snön äntligen fallit på riktigt, nu känns det faktiskt riktigt bra, börjar ju bli väldigt mysigt utomhus nu. Så länge man slipper frysa så är snön bara bra, hoppas den ligger kvar nu, för slask vill jag inte ha.
Jag längtar så grymt till julen, speciellt juldagsmorgonen.
Man går upp, släkten ska precis komma, man sätter sig vid tvn och äter lussebullar till frukost, på tvn visas den där tecknade filmen som visas varje julafton, man tittar på julgranen. Den är precis klädd med många fina glittrande kulor och glitter och under den ligger alla julklappar. Alla är glada och förväntasnfulla för att få träffa hela släkten på en och samma gång. Jag längtar verkligen, just nu äter jag en mandarin och den smakar också jul. Nu är det bara en söt kille att hålla i handen när det blir kallt som jag saknar.

Ikväll ska jag jobba på en annan Statoil, de behövde folk. Får se hur det kommer att gå, bra hoppas jag.

kram // ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Robin

Du glömde julmaten! Typ det viktigaste ;D
Hoppas det går bra på jobbet

2007-11-13 @ 16:51:23
Postat av: thereselo

julmat är inte ens gott ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback