Jag måste våga chansa, våga bli sårad.

Jaha så var det åter Lördag, jag skulle verkligen vilja ha lördagar flera dagar i veckan, för de är verkligen helt underbara. Ikväll blir det utgång igen, vi får la se vart det bär av.
Först blir det iaf lite förkrök hemma hos Kim med lite trevligt folk, och sedan blir det party. Jag och Jossan tänkte dra förbi Hirschen runt 2 någon gång för att kolla läget och möta upp lite annat folk.

Hm, det finns en kille där ute som tror att jag är head over heels in love with honom men nej så är det inte. Anledningen till det är att människor överdriver, att jag är en rätt ironisk människa och för att jag skrev ett blogg inlägg om att jag tycker om upptagna killar. Med det menade jag då inte att jag direkt är intresserad av någon, utan bara att upptagna killar generellt är mycket mer intressanta.
Jag har funderat mycket på det här varför jag tycker så, och kommit fram till en slutsats, en slutsats som måste stämma.
Jag är rädd för ett förhållande, så jag gör det svårt för mig. Jag får mig själv intresserad av människor som jag vet har svårast för att kunna bli intresserad av mig tillbaka, på det viset slipper jag förmodligen ha ett förhållande. Bra va?
Jag får seriöst skärpa till mig för så här omogen kan man inte vara, jag måste helt enkelt sluta vara rädd för att bli sårad, jag måste för en gångs skull våga chansa och låta mig själv vara lycklig!

// ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback