Jag ser det snöar!

Jaha, då har den första snön fallit då. (eller om det är den andra?) ja, det är iaf den första gången snön ligger kvar på backen i år. Jag vet inte riktigt hur det känns faktiskt. På ett sätt känns det tragiskt för att det är ett tecken på att sommaren verkligen är borta och att det är hur långt som helst kvar tills nästa sommar, på ett annat sätt känns det väldigt mysigt med tanke på att snö ger lite julkänsla och jag kan inte låta bli att längta dit.
Om snön nu försvinner däremot ska jag gråta ett långt tag för jag vill inte ha slask! det är det vidrigaste som finns.
Så snö, Jag hoppas du är här för att stanna!!

Snö kramar // ThereseLo


Kommentarer
Postat av: jenny

Andra snön för i år här i Uppsala and I love it! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback