Jag vill ha en man, ingen jävla liten pojke!

Jag vill ha en man, ingen jävla liten pojke. Jag vill ha en kille som beter sig moget, vad är det för fel där ute på folk? Varför kan man inte bara hitta någon som är normal? Eller åtminstone fungerar på ett sätt som man kan stå ut med.

Jag ska inte nämna några namn, men att du har mage att komma och anklaga mig för saker som du själv har gjort. Det är för fan jag som har varit schysst när det gäller oss, du verkar ju bara gått bakom ryggen på mig. Jag är så jävla trött på dig, och jag är så jävla trött på att jag jämt tror att jag faller tillbaka. Det är för fan inte så! för det är lika lätt att glömma dig varenda jävla gång, du ska inte tro att jag känner något speciellt för dig, Jag är bara i behov av närhet! Du är en jävla idiot som bara skyller allting på mig hela tiden. Det har aldrig varit jag när du skyllt på mig och kommer förmodligen aldrig vara det heller!

// ThereseLO

Kommentarer
Postat av: Emil

den rätta kommer med tiden. bara attt vänta och stå ut under tiden.

för att lägga in en video i bloggen kopierar du "embed" (från youtube). sen i ditt inlägg går du in i kodläget, här lägger du in embed länken. så borde det funka. är kass på att förklara, men lycka till.

Postat av: Anonym

Svar: När du ska lägga in en video från youtube letar du upp den lilla "boxen" där det står en htlm kod i, du kopierar texten sen när du skriver ditt inlägg klickar du på knappen som det står htlm på och klistar in det där och sen klickar du på uppdatera. Sen ser du en ruta i ditt inlägg. När du har publicerat det kan du ju titta på inlägget på din sida så du ser att det funkar.

2007-11-15 @ 19:48:59
URL: http://linie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback