Jävligt svårtydd.

Så sitter man i skolan ännu en gång, det är väl meningen att jag ska arbeta, men jag orkar inte. Jag ska skriva ett arbete om sekten Wicca, som förövrigt verkar helt sjukt och lite sådär småläskigt. För er som inte vet det så handlar den om folk som tror att de är häxor, man kanske borde gå med? not ;)

Just nu är jag rätt frusterad, det värsta jag vet är att inte förstå mig på människor, och det finns en människa där ute som jag bara måste förstå mig på. Men han är så jävla konstig och det verkar nästintill omöjligt.
Varför finns det sådana personer som det är grymt svårt att tyda?
Jag brukar ändå vara rätt bra på att tyda folk, men det här fallet är fan hopplöst.

Juste ja, Idag fick jag tummen upp av min lärare. Min frånvaro är äntligen okej igen, wohoooo. Nu kan jag kanske känna för att vara i skolan ibland.

Klart slut // ThereseLo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback