Kvällens nöje?

Så jaha? Vad blir kvällens nöje då?
Har vart ute lite för mycket på senste tiden, har fått ordet "alkolist" kastat åt mig ett par gånger för mycket nu, men jag ska inte sticka under stol med att krogen låter jävligt lockande, men nej den kör vi nog imorgon, för då är det Halloween fest lite överallt. Hade tänkt att klä ut mig till dödsängel.  Jaha och varför inte då gammal vanlig hederlig ängel? Jo för det är TRIST!
Vad finns det då för alternativ som är lockande? Hemmafest då? Finns det någon sådan rolig idag eller? Hmm..
Bio, film och allt sådant där verkar ju astrist och jag är inte alls taggad på det. Någon där ute kanske har ett tips på vad man kan göra en Lördagkväll som idag?

Kramar // ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh vad fan är det för fel på oss vanliga änglar då?

Postat av: therese

inte du såklart, för du är ju så söt :)

2007-11-04 @ 23:09:17
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback