Typiskt tjejigt?

Så var man ännu en rolig kväll rikare på Hirshcenkeller, Club Toxic. Temat för kvällen var Halloween, men jag kan inte påstå att det var så många utklädda. Jag och Josefin däremot var väldigt söta i våra ängelkostymer och på väg in till Toxic fick vi många konstiga blickar. Väl där möttes vi av Sabina och Jennie som verkade jävligt taggade, men de två tösarna försvann sedan in i havet av dansade folk.
Något som har slagit mig varje gång på Toxic är alla dessa konstiga raggningsrepliker, " Can I bee your devil ?". Det var också många som körde med repliken "får man önska sig något?", "jamen kom och dansa med mig då".
Våra utklädenader verkade iaf väldigt uppskattade med tanke på att det var en del tjejer som kom fram och sa att man var fint klädd, det tar ju mycket mer när komplimangerna kommer från en tjej.

Sedan dök Josefins expojkvän/pojkvän Ted upp från ingenstans, och självklart började de bråka och diskutera, och vad skulle då jag ta mig till?
Om jag ska vara ärlig så gick det absolut ingen nöd på mig, jag hittade en väldigt söt vakt som stod nära där jag hängde. Så där hängde jag ett tag och pratade med vakten som jag egentligen bara ville kyssa. Han jobbade som danslärare på fritiden, vilke inte gjorde saken bättre heller. Han var ju bara så het med all den makten han hade över folk, det var han som bestämde och det gjorde att jag bara ville kasta mig i hans armar. Typsikt tjejigt huh?

Myskramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback