Upptagna män?

Jag börjar seriöst fundera på om det är något fel på mig, varför tänder jag alltid till på killar som redan har tjej? låter ju rätt dumt, det hör jag ju själv. Även om man lyckas snärja dem så vet man ju ändå att de inte är något att ha eftersom att de kan göra likadant mot en själv.
Skärp till dig nu för fan Therese.

Igår var vi iaf ute med klassen, det var mycket underhållande.
När jag, Josefin och Sabina kom till Soft bar så var såklart nästan ingen där. Vi funderade på om vi inte hade blivit blåsta. Men nejrå,ca en timme efter utsatt tid var alla som skulle komma på plats. Allas humör verkade på topp och kvällen var mycket trevlig. Jag och Josefin tog en liten promenad och satte oss utanför där min mamma jobbar för att vila lite, vi funderade på att sitta kvar där och låta mamma hitta oss på morgonen när hon kom till jobbet, det hade vart populärt va? ;D

Puss och kram // ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Emil

kan nog stämma, du har lite att fundera över.

Postat av: josefin

Haha varför skriver du ingenting om oskulderna? ;D

2007-11-02 @ 17:14:22
URL: http://josefinforss.blogg.se
Postat av: therese

okej josefin, vi raggade på oskulder, okej, så nöjd? ;D

2007-11-20 @ 18:43:58
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback