Utekväll laddad med intriger

Jag har faktiskt ingen vidare lust att blogga, men jag gör det iaf. Min helg har varit helt okej, rätt mysig faktiskt för ovanlighetens skull. Vi hamnade iaf på Hirschen till slut och där träffade vi mycket folk vi kände igen, vilket var himla trevligt. Däremot jobbade inte min söta vakt, vilket fick mig att bli rätt besviken.
Måste ju få säga att det ännu en gång blev en kväll full av intriger. Ramlade iaf innanför dörren runt halv 6 och somnade direkt.



Ikväll har jag vart på bio med Stefan och vänner, Josefin och Martina. Kan varmt rekommendera filmen vi såg. Den var himla rolig. Heartbreak kid med skådisar som Ben Stiller.




Varma kramar // ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Robin

Och så var inte den snyggaste bilden med! :)

2007-11-12 @ 18:36:36
Postat av: therese

taskigt av mig =/

2007-11-12 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback