Vad är det som är så bra med one night stands?

Först och främst har jag börjat fundera på en sak, det var Josefin som satte griller i mitt huvud när hon sa att psyksjuka människor bara är helt vanliga människor som har tröttnat på sin tråkiga vardag. Det låter ju ganska sant, och ju mer jag tänker på det verkar det också rimligt. Jag skulle nog också gå in i mig själv och hitta en mer intressantare värld om jag hade ett trist liv!

Sedan funderar jag på vad det är som är så jävla bra med one night stands? visst, jag har förstått att det är bra att ha kravlöst sex för en natt, du behöver aldrig mer träffa personen igen. Kan bara packa ihop alla dina grejer och dra ögona böj. Men jag förstår verkligen inte vad man får ut av det?
Visst jag kanske inte är rätt person att tala om något sådant med tanke på att jag aldrig haft ett one night stand, men jag tycker verkligen att det verkar helt värdelöst. Sex är ju som allra bäst när man verkligen känner något för någon? Kan någon snälla berätta vad det är som är så jävla bra och varför man ska ha det? Är det inte så mycket bättre att ha sex med någon man känner bra och har en massa känslor för?

Kramar // ThereseLo

Infogar lite bilder från dagens skoldag, visst ser de ut att ha kul?

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Jag håller med dig ang one night stands! Det verkar ju helt meningslöst!
Jag är heller ingen som kan riktigt uttala mig om ämnet då jag bara haft långa förhållanden i mitt liv. Några få korta men det är bättre med en älkling man älskar...

/Sus

Postat av: Robin

Kan inte se några som helst bra saker med det.

2007-11-16 @ 15:49:24
Postat av: SimArn

Det e ju det bästa!

2007-11-16 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback