Ännu en krogrunda,

Jag gillar inte alls att vara singel, det suger. Man bara sårar folk. Kanske är det jag som satte mig i en konstig sits igår, men jag fick ändå väldigt dåligt samvete. Råkade ha en gammal flört och en ny flört ute på samma ställe igår och båda förväntande sig att jag skulle vara flörtig mot dem. Så jag valde istället att vara iskall och inte välja någon av dem, båda blev riktigt stötta och kände sig dissade =/ för mig känns det inte så bra. Men jajja whatever. Hursomhelst så är det mycket bättre att ha kunna dissa pga av att man har en pojkvän.

Igår var vi ute igår, som vanligt så åkte vi in på tok för sent, skulle hinna in och föra på soft bar först, sedan skulle vi vara på Laroy innan kl 22:30. Tror du inte att klockan var 22:00 när vi kom till Soft? Lite tajt alltså. Så vi bestämde oss för att skita i Laroy och dra någon annanstans. På soft träffade jag iaf en del folk jag inte träffat på aslänge, som tex en klasskompis som slutade i 6an, det var lite underligt. men han hade iaf blivit väldigt söt ;D
Efter mycket velande drog det iaf sen av till Vanilla night Club, trots rätt mycket negativ anda från mina medmänniskor så blev vår korta tur på Vanilla rätt trevlig. Sedan träffade vi Martin och Matte och vi drog hem till Adam som nog hade tagit ett par öl för mycket. När vi mötte honom höll han nämligen en snodd brevlåda i högsta hugg. Han som är så lugn och trevlig, knäppt att han kan bli så vild på fyllan ;D

Många Kramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback