Kyssa en kändis.

Min helg har varit så galet superkul, så du förstår inte. I fredags började det med lite förkrök hemma hos min kära vän Josefin, vi var ett par tjejer som var otroligt taggade. Ett par drinkar och singstar sjungade senare vinglade vi alla in till stan, väl inne drog det in på Laroy. Vakten var superschysst och kom ihåg oss sedan sist och släppte in oss alldeles gratis trots att klockan hade hunnit blivit halv 1. Väl inne intog vi dansgolvet, och shejkade det som mamma har gett oss utav allt vi hade. Det var många som ville vara med i dansen, men vi föredrog vår egna lilla gemensamhet. Ett par drinkar senare så stod han bara där och tittade rakt på mig. Som sänd från ovan, jag hade sett honom förut på tv, men jag kunde inte ens tänka mig att han var sådär fin i verkligheten. Ögonkontakten vi fick fick honom att gå fram mot mig, allting tycktes röra sig i slowmotion. Han presenterade sig artigt trots att jag mycket väl visste vem han var, jag stammade fram mitt namn och råkade självklart ( som den klant jag är ) spilla ut min drink rakt över honom. Det tog inte många svordomar och förlåt för mig att inse att jag var totalt bortgjord, så jag la benen på ryggen och sprang därifrån så fort jag kunde utan ens ett hejdå eller vi ses.
Jag förbannade mig själv i några minuter tills drinkarna jag druckit tog överhanden, resten efter det där är bara en enda dimma.
In i dimman igen på lördagen efter, vi intog återigen Laroy. Väl där så träffade jag såklart killen jag råkat spilla drinken över, från ingenstans ryckte han tag i mig och frågade vad fan jag höll på med. Jag tittade på honom och undrade vad fan han höll på mig, jag hade väl sagt förlåt va?
Med ett stor leeende drog han tag i mig och kysste mig, utan förvarning. Jag och killen lämnade snabbt Laroy och åkte gick till hans vindsvåning på Östermalm, där vi hade gudomligt sex hela natten. Dagen efter hade jag lite dåligt samvete över att ha lämnat mina vänner ensamma kvar på laroy, men med tanke på att jag har träffat killen varje dag sedan dess så var det fan värt det.

Var det intressant det jag har skrivit? det klart som fan det var. Det beror på att allting ovan är en stor lögn. Sanningen som man inte vill läsa om är att min helg har varit meningslös och jag har knappt levt, allt jag har gjort är jobbat jobbat jobbat. Jag längtar tills nästa helg, då ska jag börja leva igen.

kramar / ThereseLo


image55

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :)

2007-10-08 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback