Man måste ju vara lite kulturell.

Här sitter man då igen, precis hemmkommen från stockholms stadsteater. Ibland måste man ju vara lite kulturell, sen att vi åkte med klassen och nästan var tvugna till att åka, ja det kan vi ju prata tyst om. Pjäsen vi såg hette Smutsiga händer och var en aningen annorlunda, men ändå intressant. Sara Sommerfeld var en av skådisarna, hon var riktigt söt men väldigt väldigt liten.

image60

Självklart drog ju jag det längsta strået och fick sitta bredvid vår heta lärarkandidat, det vara bara han och jag ;D

Det verkade iaf inte som om jag var den enda som kände behov av att vara kulturell en tisdag utan jag kunde även skåda Alex Schulman ta del av skådespelarnas riktigt duktiga insats.
Nej jag måste faktiskt fortsätta vara lite kulturell nu, teater är rätt kul, synd att man kommer iväg så sällan bara.

Mysiga kramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback