Ms brightside

Coming out of my cage, And I've been doing just fine, gotta gotta be down, cause I want it all.

Happ, så har det gått ännu en dag och visst är man ledig imorgon, helt jävla underbart, ännu härligare med lov nästa vecka.
Hmrf, veckan problem är att jag har en vän från Helsingborg på besök här i Stockholm, känns ju som om att jag borde ta tillfället i akt och träffa honom. Kan bli trevligt, men var ett tag sen vi sågs. Allting var så annorlunda då. Vi träffades på charter i Bulgarien liksom, känns ju som om att det är lite skillnad på att träffas i Sunny Beach och Stockholm.

Vet ni vad det är som tar mig igenom dagarna? Jo att jag är så jävla bra på att tänka positivt, jag försöker alltid att se allting ur den positiva synvinkeln, jag förstår inte hur man orkar ta sig igenom dag för dag som pessimist. Jag är verkligen så jävla bra på att vara positiv, jag kan vara hur ledsen och nerslagen som helst, ändå kan jag försöka få något positivt ur det hela. Det är inte alltid så lätt, men det fungerar. Så kom igen mer positiva tankar åt folket!

Ikväll är det säsongspremiär för Ugly Betty, missa inte det. kl 20:00 =)

Kramar // ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback