All alone in the world

Jamen den här är ju rolig, nu är jag den enda av mina tjejkompisar som typ inte har en pojkvän, jag är alltså ända singeln. Jag är så inte van vid det här. Jag är den enda som inte har någon som jag tycker om, ingen som jag kan åka hem till och sova efter en utekväll, ingen jag kan vara med när jag känner mig ensam. Jag måste ju få erkänna att jag känner mig rätt ensam när man står där och alla har gått till de som tycker om dem och ensam står jag kvar, sätter mig på nattbussen hem till en tom säng. Alla runtomkring mig går vidare, medans det känns som om jag fortfarande står och trampar på ett och samma ställe.

image54


Hur som helst så var jag ute igår, med josefin. Efter många om och men hamnade vi tillslut på Vanilla night club. Jag förstår inte varför vi hamnar på de ställen där det är absolut mest folk, det gick ju för fan knappt att röra på sig. Allting var jätte bra förutom musiken, gick inte så bra att dansa till, sen var det ju så mycket folk också, men man ska väl inte klaga med tanke på att det var roligt folk.
Jag fick en bok i födelsedagspresent som heter upprag singel, som går ut på att man ska göra en massa tokigheter, och den där ska jag klara av. Igår pratade jag med en tre killar, en brunhårig, en svarthårig och en blond, men jag fick inte prata om vad som helst utan jag skulle prata om islandshästar, pizzerior och austrailen, det gick ju sådär ;p de måst tyckt jag var lite konstig. Jag skulle flörta med någon som hade lila på sig också men jag hittade ingen. bättre lycka nästa gång.

Kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för en trevlig utekväll :) Jag kan lova dig att du väldigt snart hittar någon att tycka om och gå hem tillsammans med.Du är ju underbarast i världen så grabbarna kommer stå i kö nu när dom får reda på att du är ute och letar igen.
Massa kärlek <3

2007-09-30 @ 19:51:20
Postat av: ThereseLo

jag tycker mycket om dig josefin, tack

2007-09-30 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback