Förändring i mitt liv, tack!

Nej nu jävlar är jag trött på precis allting. Jag är trött på skolan, jag är trött på jobbet, jag är trött på att vara ledig, jag är trött på att vara stressad, jag är sjukt trött på alla tråkiga människor i huddinge, jag är ännu tröttare på idioter till killar men mest av allt är jag trött på allting som har med den här hålan Huddinge att göra. Jag förstår inte vad Huddinge är bra till, visserligen kan jag förstå att folk trivs här, men jag gör inte det. Så fort jag får chansen kommer jag absolut att flytta härifrån.

Just nu kämpar jag emot mig själv, det är faktiskt ritkigt jobbigt. Jag är verkligen en människa med behov av närhet, eller så beror det helt enkelt på att jag inte har varit singel på så pass länge. Det var nästan 3 år sen sist jag var singel. Jag kärlekstörstar så grymt just nu, så jag får hela tiden säga åt mig själv att skärpa till mig, eftersom att jag vill ha kärlek av helt fel anledningar. Det ska ju vara med någon man vill vara med och inte bara för att man vill slippa var ensam, då är man ute på rätt hal is, och jag vet ju hur lätt jag skulle kunna trilla dit i den fällan. Therese skärp till dig nu för fan!

image47

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är , Huddingbo

2007-09-11 @ 01:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback