Grattis mig själv!

Jaha, så var man äntligen myndig då, det känns inte direkt som om att jag är äldre, men bra känns det. Samtidigt som det kanske känns lite jobbigt med tanke på att man får ett större ansvar. Jag har varit 18 i bara ett par dagar nu och jag känner ändå att mamma och pappa ger mig mer space och ansvar.

Hursomhelst så blev min födelsedag rätt lyckad. Först var vi och åt på grabbarnas, maten var jätte god, drinkarna var goda, människorna var också helt okej. Jag kunde definitvt stannat där längre, men de andra ville dra vidare runt halv 12. Då drog vi till Nivå 22 för att testa lite billiga shotar ( det lär behövas mycket övertalning för att få dit mig igen, sunkigare ställe känns svårt att hitta ), väl på Nivå 22 insåg vi att vi hade rätt brottom om vi skulle vidare, så ett par shotar senare ( och rätt mycket fullare ) drog vi in till Laroy. Visserligen hände det ett par missöden på vägen dit, men det ska vi inte prata om för det är nästan för pinsamt att skriva i sin blogg.

Laroy verkade hyfsat bra och trevligt, men problemet var att det var så jävla mycket folk, folk stog som packade sillar på dansgolvet. Vi försökte ta plats på dansgolvet men det ändå som gick att göra var att stå och gunga som ett annat mongo, så vi gav upp. kvällen  var iaf mycket trevlig och jag tackar er alla tjejer för att ni var med och gjorde min födelsedag oförglömlig =)

Mycket kärlek // ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback