En längtan till ett land jag aldrig besökt

Jag har en enorm längtan till ett land jag aldrig har besökt. Jag vill så jätte gärna åka iväg till USA, jag skulle till och med kunna tänka mig att packa ihop mitt pick och pack och flytta dit, även fast jag aldrig har varit där. Är inte det lite konstigt? Jag lär ha en bild i huvudet om USA som säkert inte stämmer, men jag vill verkligen dit.

Är det inte lite konstigt att man kan ha en längtan till ett land man aldrig besökt?

New York är helt klart önskeresmålet.
image282
/ ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Josefinast

Jag ska ta dig dit någon dag, jag lovar!

Postat av: SA R A

jag vill oxå dit!!! defenitivt ett ställe jag ska besökt innan jag dör! kram

2008-04-08 @ 22:57:02
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: André

Tycker absolut du ska åka dit, varit där 2 ggr på 6 månader. ska dit nu i maj igen.. följ med då :D gratis flyg ;)

2008-04-20 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback