Falskhet är alltid toppen!

Här sitter jag. Min vän Josefin är där nere någonstans och jag roar mig med att lyssna på Hanson - I will come to you. Den håller verkligen fortfarande.

Inatt har jag inte sovit många blundar och när jag väl somnat riktigt gott, ja då sätter min kära lillebror på musik på högsta volym i badrummet som ligger vägg i vägg med mitt rum. Tack brosan! Vad är inte syskon till för?

Sen vare bara att gå upp till skolan med glad min, trots att jag helst ville krypa ner i min varma säng och få en god dags sömn. Sen vare en sväng förbi min kära expojkvän för att titta in hans nya lägenhet, han har kämpat på riktigt bra där med inredning och jag blev imponerad, det var jätte fint!

Och nu sitter jag här, inte sådär fruktansvärt road och lite småförskräckt. Ni skulle bara veta varför.....

Dagens problem är helt klart falskhet, det finns så många människor som säger en sak framför en och sedan en hel del massa annat bakom ryggen på en. Det är ju alltid lika trevligt, eller vad säger ni?

Sov gott / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: S A R A

det är oxå mitt problem för dagen, är värsta bråket bland mina kompisar, pga falskhet =S

Postat av: S A R A

svar : kul att du gillar designen :)

2008-04-10 @ 15:27:03
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Aa just ja den gamla låten har man inte lyssnat på på länge, ska nog ladda ner den nu :)

2008-04-13 @ 11:54:35
URL: http://ceciliar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback