Sommarkänsla.

För er som har missat det så är det strålande väder idag! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Man kan ju bara inte vara på dåligt humör när solen skiner på det här viset, enforfinerna spritter i kroppen. Solskenet inspirerade mig till att raka bort vinterpälsen och lägga på en fuskbränna. Lite nya kläder i garderoben och sen är jag redo för sommaren. Åh vad jag längtar. Till sommaren, studenten och bort härifrån.

Ikväll ska jag avnjuta en trevlig middag med Hanna och JosefinKungsholmen, sen blir det utgång eller en fest inne i stan. Det ska bli kul...

image271

Ha en jätte bra Lördag!

kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: EmmaPQ

Ja, visst är det så otroligt skönt med sol och fint väder! :)
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback