Det är över nu.

Vet ni vilken dag som är en rikigt bra dag?
Den dagen då man inser att man har kommit över sitt ex, på riktigt. Den dagen är en jävla dag.

Det har tagit lång tid och en jävla massa tårar men nu är det verkligen över. Tiden läker alla sår. Det är verkligen så.
Han har ny tjej nu, och jag känner mig inte ens bitter över det. Jag är nästan chockad över mig själv. Att man bara kan vakna upp en dag och känna sådan lättnad.

Nästan hela det närmsta året har det knytit sig i magen på mig så fort jag hört om honom och någon tjej, sett honom i mina tankar eller bara hört någon säga hans namn.
Men det knyter sig inte i magen längre. Jag är nästan glad för att han kan få vara sådär löjligt lycklig med någon, som han och jag faktiskt var en gång. Min tur den kommer väl snart den med får jag hoppas.

Jag säger inte att jag inte älskar dig, för det gör jag och det kommer jag förmodligen alltid göra på mitt egna speciella lilla vis. Jag kommer alltid bry mig om dig på ett sätt som jag inte kommer att bry mig om någon annan. Du kommer alltid ha din egna plats i mitt hjärta och jag hoppas att vi alltid kommer att hålla kontakten.

Men jag känner mig bara så otroligt fri, det känns nästan som att jag kan flyga.
Det bara slog mig en dag, och det känns bra, jävligt bra...
Jag kanske äntligen är redo för att tycka om någon annan på riktigt. 




Daughtry - over you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback