Mina egna obehagliga sanningar.

1: Jag är fruktansvärt dålig på att prata känslor.
2: Jag är bra på att förstå att jag är påväg att såra människor när skadan redan är skedd.
3: Just nu finns det någon där ute som jag vill ska vara min på alla vis, han vet förmodligen inte ens om det.
4: Jag är en hejjare på vita lögner, men tycker inte om när någon drar dem för mig.
5: Det händer att jag blir smått besatt av människor, i smyg.
6: Jag har svårt för att falla för killar, men när jag väl gör det kan jag bli en riktig pain the ass.
7: Jag förstår alltid vad jag vill för sent.
8: När jag märker att jag är på väg att såra någon brukar jag bara sluta svara i telefon och sms istället för att berätta hur det egentligen ligger till. Jag är feg.
9: Utseendet spelar stor roll, tyvärr...
10: Jag är helt enkelt dålig på att behandla folk som jag själv vill bli behandlad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback