Bloggtorka.

Jag har verkligen ingen lust att blogga, därav saknaden av inlägg på senaste tiden.
Idag är det iaf andra advent och jag har firat det med att sätta in nytt löshår och baka lite lussebullar som blev lite annorlunda. Det blev blandannat flätor och hjärtan, kreativitet är bra för mig.

Men att jag inte har någon lust att blogga det är inte bra för mig, för blogga mår ju jag bra av. hm. Snart är det jul. Jag har inte köpt en enda julklapp, jag har julklappstorka också. Pappa är svårast, vad kan min far tänka sig vilja ha i julklapp, han är en tekniknörd och har redan det mesta? hm. Förslag?


Kommentarer
Postat av: Malena

Jag ska sätta i lite nytt löshår på onsdag jag. Det piggar upp me lite fint hår sån här annars tråkig tid på året!



Fin "banner" eller vad det heter.. Längst upp iaf..hahaha ;-)

Postat av: Malena

Ge din pappa ett förstorat fotografi på dig & honom i en snygg ram! =)

2008-12-08 @ 03:16:14
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: Fisken

Lussebullsfest hemma hos Therese! :D

2008-12-08 @ 13:26:59
Postat av: Anonym

Hälsa på mig på jobbet vännen, det kryllar av teknik så vi kan säkert hitta något! :D

2008-12-08 @ 20:48:20
Postat av: Sophie

Hälsa på mig på jobbet vännen, det kryllar av teknik så vi kan säkert hitta något! :D

2008-12-08 @ 20:48:59
Postat av: thereselo

åh det låter som en bra idé ;)

2008-12-09 @ 22:53:33
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Jocke

en nästrimmer xD HAHA

2008-12-14 @ 19:22:02
URL: http://walkingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback