Att ni kan leva med er själva!

Någonting seriöst fel är det ju på en människa som går och ljuger om en annan människa enbart för att förstöra. Jag förstår inte hur man kan leva med sig själv när man hittar på saker och förstör för någon annan. Det vore annat om det dem säger är sant för det skulle jag förtjäna.
Men enligt dem här människorna har jag haft sex på en toa på krogen, jag drar alltid hem killar från krogen och har sex med dem och jag pratar bara en massa skit om mitt ex. Det är konstigt att människor vet så mycket mer än vad jag själv vet. INGENTING AV DET NI FÖRSÖKER FÅ HONOM ATT TRO ÄR SANT!!!! HUR FAN KAN NI LEVA MED ER SJÄLVA?

Och du M, fyfan för dig. Du är verkligen inte någon vän. Håll igen din klappande trut, jag begär inte att du ska vara en vän till mig, för det har jag insett för länge sen att du inte är, men åtminstone åt honom!!! VÄX UPP FÖR FAN.

En del människor borde avrättas vid födelsen! / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: annie

håller verkligen med dig!! en liknande sak hände mig för ett par veckorsen då några idioter hittade på att jag hade varit otrogen mot min pojkvän! vilket jag självklart inte har! blir så arg! :P

Postat av: du vet vem!

ojojoj.. du skulle verkligen behöva tänka över hur du själv beter dig innan du ens får tanken att uttala dig om något sånt här!

2008-02-17 @ 05:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback