Alkohol är rena tortyren...

Det var längesen jag mådde såhär jävla dåligt. Det värsta är ju att jag har gjort det mot mig själv, alkohol, alkohol, alkohol. Just nu skulle jag verkligen vilja säga att jag inte ska dricka på ett bra jävla tag, men man vet ju att man säger det när man mår dåligt och sen sitter man där nästa helg och tänker. "vad gott det skulle vara med ett glas vin".
Igår var hursomhelst inte värt det. Jag, Josefin och Martina begav oss hem till Niklas för att gratta honom på 20 års dagen. Väl där var alla runda om fötterna och glada. Det var där allt hände, jag fick i mig alldeles för mycket alkohol, jag skulle ju vilja skylla på någon men vet att det var mitt eget fel.
På något vis hamnade vi sen på The Vibe, vad som hände där inne det har jag fan knappt något minne av, bra jobbat va?
Jag minns att jag var för full för att dansa, för full för att sitta still och för full för att ens vara kvar på The Vibe.
Så hmm, jag kanske mår som jag borde ändå?
image185
Något sådant här skulle jag behöva?
Kramar / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback