För många frågor, för nåra svar.

Nu är alltså jullovet över, jag är inte riktigt säker på om jag börjar imorgon eller på tisdag. bra koll va? jag hoppas ju innerligt på tisdag, men på något vis har jag aldrig rätt så vi börjar väl imorgon.

Igår var vi på trafficlight party på hirschen, jävligt mycket folk var det. Var väl inte sådär fruktansvärt kul, vet inte om jag håller på atrt tröttna på stället eller helt enkelt på att gå ut iöverhuvudtaget, måste väl kanske vidga mina vyer lite. Hursomhelst så blev vi bjudna på middag på fredag på hirschen och det låter väl trevligt. Vi får ta oss en funderar på om vi ska titta förbi, Gratis mat är ju aldrig fel ;)

Är det möjligt att man tror att man kommit över någon helt men att man inte har det? Börjar ju bli orolig över mig själv som inte kan känna någonting. Någon jävla anledning måste det ju för fan finnas, frågan är bara vad. Så jävla många frågor. för nåra svar.

kramar // ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback