Mobbning av skåningar.

Ja ni, var ett tag sedan jag skrev, men har inte riktigt haft tid, har vart en riktigt händelserik vecka som självklart resulterat i att jag sitter här och är sjuk.
Veckan har iaf fått mig att inse att jag kan vara en riktigt elak person, även om jag bara är ironisk så finns det ju folk som kanske inte förstår min humor, så jag får nog lägga av. Veckans mobbningsoffer blev två skåningar som raggade upp mig och josefin på softbar.

Josefin  - Hon frågade ifall ni var snyggare än hennes pojkvän
Skåne 1 - Vad sa ni då?
Josefin  - Jo vi sa ju att ni var det.
Skåne 2 - Najs.
Therese - Ja, men sen så är ju hennes pojkvän väldigt ful också.

Josefin var faktiskt inte så sen på att följa mina exempel.

Skåne 2 - Nej, ni är så elaka så nu ska vi hem och ta livet av oss.
Josefin   - Nej,så kul ska vi inte ha.

Hahaha, man blir som man umgås. ;) Vi fick ju oss iaf ett par garv och det är ju det som betyder något.

Ha det bra // ThereseLo



Kommentarer
Postat av: Josefin

Men skåningar är ju till för att mobbas ;) Vad skulle de annars ha för funktion?

Postat av: therese lo

haha din elaking

2008-01-11 @ 15:37:58
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback