Sunk jobb, sunk skola. Skönt med snart helg

Ännu en dag med skola, skola, skola, jobb, jobb, jobb. Det gick riktigt sunkigt på jobbet och jag funderar seriöst på att sluta. Dem säger att man måste lämna moralen utanför när man kommer innaför dörrn, men på något vis lyckas jag inte riktigt. Jag är väl helt enkelt ingen sådan person.
Både jag och Josefin börjar tröttna rejält på det här med att jobba som telefonförsäljare och idag satt vi pratade om vad vi ville jobba med istället.
Det är läskigt vad man kan påverka varandras tankebanor bara genom att vara med varandra så mycket som jag och Josefin är. Samtidigt utbrast vi
- Jag vill jobba med djur.
Så skansen nästa då kanske.

Helgen närmar sig med skrämmande steg, inga skrämmande steg för mig direkt. Jag tycker bara att det ska bli så otroligt skönt.
Meningen med den här helgen var i början att jag och Josefin skulle ha en lugn, vit helg. Men med det verkar det gå åt pipan. På fredag lutar det åt att vi tillsammans med lite vänner ska testa 90's. Josefin håller fortfarande stenhårt på att hon ska ta det lugnt på Lördag, men hon råkade försäga sig lite idag på jobbet. På Söndag är det tänkt att vi ska äta brunch, varpå jag utbrister.
- Men vad fan, halva grejen med att äta brunch är att man ska vara sådär lite lagom bakis och sliten.
- Vad fan, det kommer vi ju säkerkligen vara ändå.
Haha Josefin, jag håller tummarna för oss!

Kramar // ThereseLo

image183
Min söta vän Josefin och jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men fy fan ta bort bilden annars vill jag inte vara din vän något mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback