Hjälp, blodbussen har anlänt!

Blodbussen är här. Jag har varit och fyllt i uppgifter för att sedan gå tillbaka för att ta ett hälsotests blodprov, och det här känns helt okej med tanke på att jag inte tycker att det är särskilt läskigt med blodprov. Men när vi gick ut genom bussen så var vi tvungna att passera genom bussen. Det var däremot ingen trevlig syn. Människorna tömdes på blod, och inte på lite blod, en stor jävla påse. men jag ska vara tuff för människorna där ute som behöver min hjälp. 
Sen måste jag vara tuff för att visa min fega vän Josefin hur det går till!
Så nu ska jag sluta sitta kvar här för att slippa gå dit, önska mig lycka till och hoppas att jag överlever!

kram /ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback