Rock away

Idag ringde dom! Ja det är sant! Dom ringde ifrån Scandinavian Party Crew. Herregud! vi ska bli en av dom. Vi ska få vara utomlands hela jävla sommaren. vi ska vara utomlands i nästan 3 månader. Jag är så lycklig. När jag hade pratat med honom och lagt på så var jag till och med tvungen att ringa upp igen för att fråga om vi verkligen, verkligen hade fått jobbet, och jajjamän. Vi har det!
Vart vi hamnar är däremot inte riktigt klart, antingen Magaluf, Ayia Napa, Alanya eller Rhodos!
Det är bara ett problem med det hela, hur ska jag säga det här till mamma? Vi har ju en resa till Malta planerad under den här tiden. Illa Illa, men det här är världens chans och jag kommer ångra mig 100 ggr om om jag inte tar den!

På tal om utomlands och party så är den här låten grym!



PARTY LIKE A ROCKSTAR!!

kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: josefin

GAAAAAH, VI HAR FÅTT DET! DET ÄR HELT JÄVLA OVERKLIGT. VI SKA VARA BORTA I 3 MÅNADER! FAN VAD ROLIGT VI KOMMER HA! JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback