Skottår!

Igår när vi var på 90s hände det skummaste. Jag är fortfarande chockad.

Jag och Jossan står och hänger i utetältet på 90s när jag pekar på en kille och säger:

- Men kolla på den där killen, han är rätt söt.
- Ja men det är han väl, han liknar Philip.
- Ja det är sant, det gör han. På tal om Philip undrar vad han gör nu för tiden?

Som en önskan kommer den riktiga Philip gåendes förbi oss. Josefin utbrister.
- Men vad fan där är ju Philip.

Och alldeles riktigt, där var han. Jätte konstigt. Jag var chockad hela kvällen. Sådant kan ju bara hända när det är skottår!

Jag lyckades däremot inte att hitta någon att fria åt vilket var lite småtrist, jag får väl vänta 4 år I guess. Men jag har ingen brådska!

kramar / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback