Att känna sig ensam trots att man inte är det.

Kvällen tillbringade jag tillsammans med två "par" som utljöd smackljud under hela filmen vi tittade på, det är inte konstigt att man blir deprimerad. Visserligen har jag väl mig själv att skylla, men just nu för tillfället saknar jag verkligen att ha någon att tycka om, någon som man alltid vill hålla om, som man alltid vill vara med.
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på Nsync - This I promise you och jag tycks inte bli på bättre humör av det.
Det är rätt lustigt hur ensam man kan känna sig ibland trots att man inte är det.

image291


Kommentarer
Postat av: 20 9 13

På Hirschen är man aldrig ensam Therese !

2008-05-04 @ 04:13:14
Postat av: thereselo

haha nej du har en poäng

Postat av: Anonym

Lät inge vidare det där :( men du hittar nog någon, annars hittar någon garanterat dig:)

2008-05-06 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback