En kväll full av intriger.

Igår var en av de konstigaste kvällarna jag någonsin varit med om...
Kvällen började väldigt trevligt, jag och Josefin satte oss på söder för att ta några öl, sen begav oss in till Huset i gamla stan där vi aldrig har varit förut. Jag vet fortfarande inte rikitgt vad jag tycker om det stället, det kändes nästan som en jätte stor hemmafest.
Väl där inträffade det en jävla massa intriger. Två killar var otrogna mot sina tjejer, en kille gick hem med sitt ex som han säger att han inte vill ha något med att göra. Ignoration, pussar och dissar utdelades, någon blev utslängd, en kärleksförklaring riktades till en viss fröken, fler än en storbölade, några bråkade och en drygade sig.

Inget ont om intriger, det är spännande i en viss dos, men igår överskreds dosen. Jag var nog inte den enda som kände att det gick mig på nerverna.

image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback