Ingenting att stanna kvar för

Det ska bli så skönt att åka iväg, bort ifrån det här stället i kanske 3 månader. Jag är så grymt trött på allting. Det känns inte som om det finns någonting som håller mig kvar.
Familjen, men dem finns ju alltid kvar. Mina vänner iofs men dem kan man ju alltid träffa när man kommer hem, eller så kan de komma ner. Den jag absolut skulle sakna mest är Josefin, men som tur är ska hon följa med mig.
Jag är verkligen trött på mitt liv här hemma, jag trodde jag hade mer att stanna för, men tydligen så har jag inte det...

... Hur bra du och jag än skulle kunna ha det så skulle det aldrig bli så. Jag får lov att hitta lycka med någon annan någon annanstans, jag kommer att vara olycklig utan dig ett tag, men det går över.
Jag kommer hitta lyckan med någon annan, någon gång, en vacker dag, kanske i ett annat liv, kanske nu.


image291

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet du vill, jag vet du vill klicka på länken!
Ta dig en titt!

Postat av: Micke

åååh....låter väldigt sorgligt :(, stackare som känner så där... ;(

2008-05-25 @ 15:07:39
Postat av: ThereseLo

ja ibland är det inte lätt =p

2008-05-26 @ 19:50:58
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback