Magaluf 7/6 - obestämd tid.

Nu har vi bokat och betalt. Resan är spikad. Den 7 juni drar vi, jag och min andra hälft Josefin. Vi drar bort ifrån en förmodligen molnigt och regnigt Sverige, till ett förmodligen mycket soligare Mallorca. Det känns så himla kul, men ändå jävligt läskigt. Det kommer vara så mkt som man saknar som man aldrig trodde att man skulle sakna, men jag antar att om ödet vill så är chanserna fortfarande kvar när man kommer hem.

Och du Josefin, jag har nog ännu mer resfeber än dig....

image312


image291

Kommentarer
Postat av: Malin

¨åhh vilken härlig bild! Ja tråkiugt med bikinin..men på mallis har förhoppningsvis inte sååå många den..Kram

Postat av: Hanna

Och jag kommer sakna er jätte jätte mycket = (

2008-05-20 @ 20:46:43
Postat av: josefin

NEJ,JAG HAR MEST RESFEBER SÅ DET SÅ!!!

2008-05-21 @ 11:13:27
URL: http://josefinforss.blogg.se
Postat av: ThereseLo

vi kommer sakna dig med Hanna!

2008-05-27 @ 13:18:41
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback