I'm OK

Så sitter man på jobbet, på en söndag. Har suttit här sen imorse vid 10.
Gårdagens utgång blev inte direkt jätte lyckad. Vi var taggade i början men slutade med att alla blev rejält avtaggade och vi åkte hem. Visserligen var det skönt att komma hem när jag väl var hemma och låg i min säng, men jag suktar fortfarande efter en riktigt utgång, det var ett tag sen nu

Igår natt fick jag frågan "Therese är det verkligen bra med dig"? Jag svarade självklart ja av bara farten och försökte skratta bort frågan, men jag tror faktiskt att det stämmer. Det mesta är jävligt bra med mig just nu.

Förresten, jag träffar någon jag absolut inte borde träffa, busigt va?


Kommentarer
Postat av: Fisken

Ojoj... nu blir man nyfiken på vem de kan vara:P

2008-11-02 @ 13:38:53
Postat av: ThereseLo

hihi det förblir en hemlighet fisken ;)

Postat av: ThereseLo

hihi det förblir en hemlighet fisken ;)

2008-11-02 @ 18:28:26
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta träffa han herregud! Dum el vad liksom

2008-11-03 @ 01:12:10
Postat av: thereselo

haha, det heter honom först och främst och sen träffar jag vem jag vill.

2008-11-03 @ 18:49:02
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta rätta min svenska;) börja använda din blonda hjärna istället! du säger aldrig mer han men hamnar i samma säng som han ändå... Väx upp sluta utnyttjas....

2008-11-06 @ 14:48:23
Postat av: ThereseLo

okej, du vet förmodligen ingenting om hur jag har det just nu för du är uppenbarligen ute och cyklar och bara antar en massa saker.

2008-11-06 @ 16:28:48
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback