A love story.

Det är rätt stört egentligen, om man tänker efter vilka fina killar jag gått miste om på grund av dig. På grund av att jag inte har kunnat gå vidare med mina känslor.
Jag trodde många gånger att jag var redo att gå vidare med någon annan, men på något vis hamnade jag alltid i slutändan hos dig. Jag visste aldrig då varför, men jag vet nu att det låg djupt nergrävt i mitt innersta. Mitt hjärta bankade fortfarande för dig.
Jag gav dig mitt hjärta i en lång tid, en alldeles för lång tid. Utan att knappt veta om det själv i hälften av tiden. Men den tiden är över nu. Jag har äntligen fått tillbaka mitt hjärta, mitt hjärta tillhör ingen annan än mig själv.

Såhär i efterhand verkar det så jävla onödigt. Jag är arg för att jag hade så fina chanser till att hitta någon att verkligen passa tillsammans med, För dig passade jag inte med, det är den hårda sanningen.
Istället för att se vilka möjligheter jag hade framför ögonen, stog jag istället och trampade på samma ställe och mitt hjärta väntande omedvetet på någonting som aldrig skulle hända.

Man slänger bort och kommer att forsätta slänga bort tid på en partner som man efter en lång tid kommer att inse att det inte är rätt att vara tillsammans med, man kommer att växa åt olika håll och förstå att den människa man trodde att man hade inte är den människan som man trodde den var. Det är rätt sorgligt.
Ändå fortsätter folk där ute att slösa tid på människor på det här viset, i hopp om att finna någon, någon som alltid kommer att vara rätt. Någon att gifta sig, skaffa barn och åldras tillsammans med...

Är det såhär det ska vara? Att man är tvugen att hoppas och slösa bort en massa tid, eller går det att lägga av med allt vad killar heter tills man känner att man gjort allting man vill och sen kommer drömprinsen indansandes i sitt liv?
Eller måste man fortsätta slösa bort en massa tid på killar man tror är drömprinsen, men i slutändan visar sig vara en padda? Som en övning för den dagen då den riktiga drömprinsen anländer? Det har jag ingen lust med.

Jag vill resa och uppleva hela världen, sen när jag känner mig redo. Då kan drömprinsen få komma dansandes in i mitt liv, och då jävlar om det inte är den rätta drömprinsen. Jag är färdig med att slösa tid på killar som inte kommer att betyda något i slutändan..


Kommentarer
Postat av: Diana

Så fin header du har!! Tack söta du för gullig kommentar! Har precis laddat upp ett nytt inlägg, kom gärna in och läs om sensuella mjukiskläd tips! :) Hoppas du haft en trevlig helg! Kram// Diana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback